Старозабарскій залізничний міст

З історії київських мостів – Старозабарський залізничний міст.

Старозабарський залізничний міст з’явився в Києві більше ста років тому, під час будівництва залізниці від станції Борщагівка до Київського річкового порту. І тільки після побудови залізничного моста через Дніпро імені імператриці Марії (нині Петрівський залізничний міст), ця залізниця стала називатися Київським Північним залізничним кільцем.

Назва мосту походить від вулиці, що виникла в 1-й половині ХІХ століття, під такою ж назвою (від місцевості Забара, розташованої поряд із вулицею). У 1950-х роках більшу частину вулиці було приєднано до Автозаводської вулиці.

Сучасний залізничний шляхопровід над Автозаводською вулицею був побудований у 1948-1951 роках. Інженер О. Макаров.

Старозабарскій залізничний міст
Фото – flackelf

Перший Старозабарський міст, за спогадами киян, був зруйнований у першій день війни, і саме тому трамвай став розвертатися біля Пташиного ринку.

Нажаль до нині не збереглися фото першого мосту. Можливо він виглядав як побудований у той час Куренівський міст, і мав арочну конструкцію з каменю і бетону.

1941 рік. Куренівський залізничний міст.
1941 рік. Куренівський залізничний міст.

У 2015 році була проведена повна реконструкція Старозабарского шляхопроводу, була замінена новою стара шляхопроводна балка, яка зносилася від часу і постійної вібрації. Опори шляхопроводу були залишені колишні.

Старозабарскій залізничний міст
Ремонт мосту у серпні 2015 року. Фото – sezamka.kiev.ua.
Старозабарскій залізничний міст
Ремонт мосту у серпні 2015 року. Фото – sezamka.kiev.ua.
Старозабарскій залізничний міст
Фото – wikimapia.org.
Старозабарскій залізничний міст
Фото – wikimapia.org.
Старозабарскій залізничний міст
Фото – wikimapia.org.
Старозабарскій залізничний міст
Фото – wikimapia.org.
Старозабарскій залізничний міст
Фото – wikimapia.org.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Pin It on Pinterest