Проспект простягається від проспекту Перемоги до аеропорту Київ. Знаходиться у Солом’янському районі. Виник в середині XIX століття як дорога до села Жуляни.
У 1858 році отримав назву «Кадетське шосе» – на початку сучасного проспекту було споруджено будинок Київського Кадетського корпусу (1848-1857), нині тут розташовується Міністерство оборони України. Тоді шосе починалося від Львівської вулиці (нині вулиця Січови́х Стрільці́в) і доходило до нинішньої вулиці Івана Огієнка. Місцевість отримала назву «Кадетський гай».
У 1908 році до Кадетського корпусу від Тріумфальної арки була прокладена трамвайна лінія, яку згодом двічі подовжували (останній раз – в 1918 році, коли вона досягла району Севастопольської площі). Подовження трамвайної лінії до Севастопольської площі пов’язано з виникненням військового аеродрому, на базі якого згодом було створено аеропорт Київ (Жуляни; відкритий в 1924 році). У 1934-1941 і в 1943-1944 роках шосе мало назву Героїв Стратосфери, в 1941-1943 роках – Кадетське шосе, в 1944-1963 роках – Повітрофлотське шосе. Сучасна назва – з 1963 року, тоді ж була відокремлена вулиця Косіора (сучасна вулиця Чорновола), а в 1969 році – приєднана Земська вулиця – проходила від Севастопольської площі до зони аеропорту. У 1952 році по проспекту була прокладена тролейбусна лінія до аеропорту.
До середини 1950-х років в основному склалася існуюча забудова проспекту.
Вид в сторону Солом’янської площі1958р. Вид масиву в районі Севастопольської пл. з панорамою1969р. Повітрофлотський проспект На фото тролейбусне кільце “Вісімки”, яке називалося “Рібкомбiнат” (“рибокомбінату”). Працювало кільце з 01.01.1952 до 1973 р (потім маршрут вкоротили до Севастопольської пл.). З 1957 р по 1965 р тут розгортався ще й маршрут № 14.Вид з зупинки “вул. Освіти” на Повітрофлотському проспекті, на іншій стороні – зупинка КІБІ. Вдалині йде будівництво будівлі, де зараз знаходиться Апеляційний суд. Будівництво будівлі Днепросельхоза доручили проектному ін-ту “Гіпросельхоз”, який не мав достатньо досвіду будівництва висоток. І вледствие цього допустив безліч помилок в проекті. А інститут “ГІПРОцивільпромбуд” не виправив ці помилки. Будівля вийшло дуже важким і громіздким. Воно злегка нахилилося, представляло джерело підвищеної небезпеки і в будь-який момент могло обвалитися. Так воно простояло років десять. Потім цей недобуд разом з землею викупив Мін’юст. Був зроблений новий проект, максимально полегшивши конструкцію. Пілони довелося прибрати, оскільки каркас не витримував такого навантаження. Можна собі уявити, як знімали ці високі пілони … Спеціаліст з НДІБК, який здійснював технагляд за новим будівництвом, постійно конфліктував з будівельниками з “Будіндустрії”, які недостатньо полегшували конструкцію будівлі, поставляючи більш дешеві і більш важкі матеріали. Нарешті, воно прийняло той вид, який зараз ми можемо бачити. Наскільки вдало вдалося вирішити дану проблему і скільки простоїть ця будівля, побудоване на території Солом’янського цвинтаря, покаже час …1959р. Будинок № 23 по Повітрофлотському шосе, а поруч виріс будинок № 21. Справа поки пустир, через кілька років там побудують будівлю школи (тепер гімназія 178). Невеликий парк на розвилці з Суднобудівним провулком (зараз вул. В. Сурикова) “прикрашений” традиційної Дошкою пошани – стендом, на якому вивішували портрети кращих працівників підприємств районуВид з зупинки Освіти на Повітрофлотському проспекті, на іншій стороні зупинка КІБІ. Вдалині – Апеляційний суд. Після останньої реконструкції.1957 рік. Повітрофлотське шосе, ділянка між Севастопольською площею і вулицею Освіти. Праворуч – Електротехнічний технікум.2001р. Повітрофлотський проспект. КІБІЛипень 1959р. Повітрофлотське шосе (тепер проспект), зупинка тролейбуса “Курська”. Вагон, що стоїть на зупинці, буде рухатися в бік бульвару Шевченка1924р. Фасад будівлі 4й артилерійської Київської школи (зараз – головний корпус Академії збройних сил України, Повітрофлотський проспект, 28)1957р. Березень. пут. Повітрофлотський, 34, зліва за ним – вул. Авіації, нині – Авіаконструктора Антонова1958р. Будівництво Повітрофлотського шляхопроводу1958р. 3 липня. Повітрофлотський шляхопровід, споруджений в 1958р. на перетині Повітрофлотського та Брест-Литовського шосе (інж. Є. Степанов, І. Канівський, Н. Шаровольського, Г. Горобець, Л. Левінштейн). При його зведенні застосували збірні залізобетонні конструкції великих прольотів. Довжина шляхопроводу 66 м, ширина з тротуарами – 25 м. Міст – трьохпролітний, утримуваний на підвалинах і на двох проміжних опорахПовітрофлотський пр. Перед Севастопольською площею в години пік. Зупинка “вул. Освiта”. Зліва – Електротехнічний технікум.1955р. Будівля водного басейну Повітрофлотський проспект, 32Солом’янський універмагОсінь 78г. Повітрофлотський пр. 11-21. Від вул. Стадіонної (ліворуч) вгору. № 11 знесений в серпні 1985р.Кадетський Володимирський корпус
З історії київських пам’ятників – Пам’ятний знак жертвам Голодомору 1932—1933 років. Пам’ятний знак жертвам Голодомору 1932-1933 років знаходиться на Михайлівській площі
З історії київських театрів – Національний академічний драматичний театр імені Івана Франка. Національний академічний драматичний театр імені Івана Франка — україномовний