Новини

В одному з ресторанів столиці дівчині в замовленому салаті подали ще й слимака

Жива істота чекала киянку на дні коробки з їжею.

Про це на своїй Facebook-сторінці повідомила киянка Ольга Бондаренко, пише сайт Київ Медіа.

Гуляла вчера в ТРЦ Lavina Mall и перед походом в кино решила покушать. Выбрала салат "Дімента Deluxe" в…

Опубликовано Ольгой Бондаренко Воскресенье, 18 июля 2021 г.

В одному з ресторанів столиці дівчині в замовленому салаті подали ще й слимака. Пані Ольга опублікувала світлини, які підтверджують її слова.

У дописі киянка висловила обурення халатністю персоналу – мовляв, у закладі ціни не з дешевих, а сервіс – відсутній.

За словами пані Ольги, усе це сталося в ресторані Salateira в ТРЦ Lavina Mall.

Цікаво, що допис у Facebook набрав сотні поширень та стільки ж коментарів. Думки користувачів розділились на два табори. Деякі кажуть, що слимак у салаті – це знак свіжості. А інші ж назвали це повною антисанітарією.

У коментарях також відреагував і співвласник мережі. Він зазначив, що в мережі знають про цю проблему й такі випадки не поодинокі. Усе це нібито через те, що в ресторані не використовують ніякої «хімії» для продуктів.

Вдалося зв’язатися з представником закладу й телеканалу «Київ».

Олександр Савілов, співвласник закладу, запевнив, що слимак у салаті означає, що вся зелень вирощена без хімікатів. Утім, зважаючи на такі випадки, у мережі ресторанів все ж планують змінити постачальника.

«Технологічно це можливо, коли обробка салату відбувається жорсткою хімією. Тоді салат отримує хімічний удар. А друге: вмирає абсолютно все, і тоді на 100% варіант, що слимак не попадеться. Я думаю, що ми просто змінимо постачальника. І у нас ця проблема апріорі зникне. Єдине, що нам потрібно буде підписати контракт із постачальником, який сам зобов’яжеться зробити все, щоб такого не відбувалося», – зазначив пан Олександр.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *