Кияни більше задоволені Кличком, ніж Зеленським. Опитування
Діяльністю мера Києва Віталія Кличка задоволені 50% опитаних мешканців столиці, у Зеленського – лише 36% симпатиків.
Про це повідомляє Українська правда з посиланням на результати опитування соціологічної групи “Рейтинг”
Не задоволені тим, що робить Кличко, 44% опитаних. Діяльність Зеленського не до вподоби 57% мешканців Києва.
Роботою прем’єр-міністра Шмигаля задоволені – 16%, незадоволені – 66%.
Крім того, жителі міста краще оцінюють місцевий стан справ, аніж загальну ситуацію в країні. Так, 29% вважають, що країна рухається у правильному напрямку, 57% – протилежної думки. Натомість 38% оцінюють стан справ у столиці як правильний, 52% – як неправильний.
Понад 80% опитаних підтримують заборону продажу тютюнових виробів у МАФах біля шкіл та дошкільних закладів, 69% підтримують заборону продажу алкоголю у кіосках. Противників цього – 13% і 19% відповідно.
74% – підтримують запровадження єдиного архітектурного стандарту для МАФів, 65% – підтримують продаж права встановлення МАФів підприємцям через конкурс у системі Prozorro. Противників цих ініціатив 13-14%.
Понад 50% підтримують заборону встановлення МАФів вздовж основних транспортних магістралей і заборону розміщення торгових кіосків у радіусі 200 метрів від виходів зі станції метро. Третина – скоріше не підтримують такі ініціативи (32% і 36% відповідно).
Понад 90% опитаних погоджуються з тим, що підприємці повинні нести відповідальність за вивезення сміття та прибирання території навколо своїх МАФів, а також з тим, що влада повинна позбавляти дозволів на торгівлю МАФи, у разі встановлення фактів антисанітарії.
Понад дві третини опитаних (70%) погоджуються з твердженням, що зовнішній вигляд МАФів псує архітектурний вигляд міста, 23% – не погоджуються.
73% опитаних позитивно ставляться до нещодавнього звільнення від торгових кіосків 28 підземних переходів, 14% ставляться нейтрально до цієї ініціативи київської влади, 9% – негативно.
Опитування проведене протягом 10-14 липня серед 1200 респондентів. Метод опитування: особисте формалізоване інтерв’ю (face-to-face). Помилка репрезентативності дослідження не більше 2,8%.