Ресторатори столиці звинувачують сервіс Glovo у невиплаті боргів
Компанія начебто заборгувала одній з мереж майже 200 тисяч гривень.
Сервіс кур’єрської доставки Glovo не виплачує борги ресторанам та закладам харчування. Про це повідомила генеральна директорка мережі ресторанів Mario’s Поліна Левицька у своєму Facebook, пише сайт Київ.Media.
Жінка вважає, що український Glovo нині переживає кризу через непрофесійність керівництва. Сервіс вже начебто намагаються продати новим власникам.
«Наші ресторани з початку цього року не отримали жодної гривні від Глово. Загальний борг Глово нам складає 170 000 гривень. Листи залишаються без відповідей. Дзвонити нікуди. Звірки робити просто нема з ким… Боргів у Глово купа, двом моїм знайомим інвесторам запропонували викупити сервіс ще місяць тому» — повідомляє Левицька.
За її словами, керівництво сервісу нині «роздає брехливі і проплачені інтерв’ю в яких розповідає, як у них все прекрасно». Левицька при цьому зауважує, що якби ресторани вчасно відмовилися від співпраці з Glovo, то ситуації, можливо, вдалося б уникнути; натомість вони «мовчки намагаються вибити свої борги, а Glovo живе за рахунок цих коштів».
Жінка повідомила, що мережа ресторанів Mario’s збирається оформляти судові позови у зв’язку з заборгованістю.