Ресторатори столиці звинувачують сервіс Glovo у невиплаті боргів

Компанія начебто заборгувала одній з мереж майже 200 тисяч гривень.

Сервіс кур’єрської доставки Glovo не виплачує борги ресторанам та закладам харчування. Про це повідомила генеральна директорка мережі ресторанів Mario’s Поліна Левицька у своєму Facebook, пише сайт Київ.Media.

Жінка вважає, що український Glovo нині переживає кризу через непрофесійність керівництва. Сервіс вже начебто намагаються продати новим власникам.

«Наші ресторани з початку цього року не отримали жодної гривні від Глово. Загальний борг Глово нам складає 170 000 гривень. Листи залишаються без відповідей. Дзвонити нікуди. Звірки робити просто нема з ким… Боргів у Глово купа, двом моїм знайомим інвесторам запропонували викупити сервіс ще місяць тому» — повідомляє Левицька.

За її словами, керівництво сервісу нині «роздає брехливі і проплачені інтерв’ю в яких розповідає, як у них все прекрасно». Левицька при цьому зауважує, що якби ресторани вчасно відмовилися від співпраці з Glovo, то ситуації, можливо, вдалося б уникнути; натомість вони «мовчки намагаються вибити свої борги, а Glovo живе за рахунок цих коштів».

Жінка повідомила, що мережа ресторанів Mario’s збирається оформляти судові позови у зв’язку з заборгованістю.

Пока все рестораны продолжают выбивать свои честно заработанные деньги у Глово, их СЕО продолжает раздавать свои лживые…

Geplaatst door Poli Levi op Vrijdag 21 augustus 2020

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Pin It on Pinterest