Київводоканал розпочав реконструкцію дюкерних переходів через Дніпро

Проектом передбачається реконструкція всієї системи дюкерних переходів.

Про це повідомляє сайт Київодоканалу.

Транспортування каналізаційних стоків з правобережної частини  Києва на споруди Бортницької станції аерації для їх подальшого очищення відбувається через  дюкерні переходи – сталеві трубопроводи великого діаметру, прокладені під Дніпром.

Під річкою проходить 7 таких дюкерів діаметром 1400 мм. Чотири дюкери споруджені у 1966 році, два у 1975 році, і один у 1989 році, їх довжина коливається від 890 до 995 м.

Через наявність у стічних водах великої кількості піску та інших забруднень при транспортуванні  стічних вод нижня частина (лоткова частина) трубопроводів швидко руйнується, тому наразі трубопроводи потребують реконструкції.

Проектом передбачається реконструкція всієї системи дюкерних переходів – самопливних та напірних ниток, камер з запірно-регулюючою арматурою, влаштування автоматизованої системи фіксації можливих аварійних витоків. На даному етапі виконується реконструкція 3-х дюкерів (2 самопливних і 1 напірний).

Відновлювальні роботи будуть виконуватись методом затягування до трубопроводів гнучкого полімерного рукава, просоченого поліефірними смолами. Після нагрівання гарячою водою відбудеться полімерізація і рукав затвердіє.

Щоб не забруднити річкову воду під час робіт, трубопроводи було відключено та здійснено заміщення стоків чистою водою. Наразі на лівому та правому берегах  Дніпра ведуться роботи з влаштування площадок по розміщенню технологічних ліній для санації дюкерів, і незабаром розпочнеться основний етап реконструкції.

Реконструкція дюкерних переходів забезпечить  стабільну подачу стічних вод правобережної частини  Києва на споруди Бортницької станції аерації, попередить екологічні ризики та  збільшить пропускну спроможність трубопроводів за рахунок використання нових полімерних матеріалів з низьким коефіцієнтом тертя.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Pin It on Pinterest