“Почалося”: У київському супермаркеті звільнили касирку за відмову говорити українською
Киянка поскаржилася адміністрації мережі NOVUS на касирку, там відповіли, що касирку звільнили.
Одна із касирок мережі супермаркетів NOVUS потрапила у мовний скандал. Вона відмовилася обслуговувати клієнтів українською мовою, про що на своїй Facebook-сторінці повідомила киянка Ганна Сокіл.
Про це повідомляє видання Kyiv Media.
Історія трапилась ще 22 січня, проте розголосу цей випадок почав набувати зараз.
“У вас було 1,5 роки підготувати персонал і навчити спілкуватись українською, якщо вже за 30 років Незалежності мама з татом не навчили вашого касира. Відповідь касира на прохання обслуговувати українською – “Началось, бл**ь” це вважається прийнятним? За що ваш HR-менеджер отримує заробітну плату? Чи ви маєте бажання принижувати українців? Так у вас це не вийде“, – обурилась пані Ганна.
Вона подала вимогу розгляду цієї ситуації і покарання співробітниці NOVUS . Додала також фотографію чеку, на якому зазначена дата, час, адреса та номер оператора і каси.
Видання Kyiv Media зв’язалося із киянкою Ганною Сокіл, аби дізнатися, чи була якась реакція магазину. Вона повідомила, що з нею зв’язалась керуюча магазину NOVUS за адресою вулиця Златоустівська 48/5. Повідомила, що касирці винесли сувору догану, позбавили премії та звільнили. Також з усім персоналом провели профілактичну бесіду.
Kyiv Media також звернулося за роз’ясненнями до мережі супермаркетів NOVUS. У відповідь їм повідомили те ж саме, що і пані Ганні – те, що з працівниками супермаркету провели роз’яснювальну роботу.