Віталій Кличко за рейтингом обходить трьох найближчих кандидатів на мера Києва разом взятих

У рейтингу кандидатів на виборах мера Києва лідером є Віталій Кличко – за нього готові віддати голоси 41,7% тих, хто визначився із вибором і має намір  взяти участь у голосуванні.

Про це повідомляє Українська правда з посиланням на результати опитування соціологічної групи “Рейтинг”, проведеного 26-27 липня

Дослівно: “З серпня минулого року електоральна підтримка Віталія Кличка зросла майже удвічі”.  

 

Шумена Сергія Притулу підтримали б 11,6% опитаних, нардепа від “Слуги народу” Ірину Верещук – 9,4%, підприємця і телеведучого Андрія Пальчевського – 9%.

За нардепа від “Євросолідарності” Олексія Гончаренка готові віддати голоси 5,4% опитаних, за голову КМДА часів Майдану Олександра Попова – 4,5%, за співголову “Опозиційної платформи – За життя”  Вадима Рабіновича – 3,5%, за колишнього мера Києва, нині депутата Київради Олександра Омельченка – 3,3%, за свободівця Андрія Іллєнка – 2,6%, за батьківщинівця Віталія Нестора – 2,1%.

 

Ще близько 8,5% опитаних не визначилися.  

Моделювання другого туру мерських виборів показало, що за умови виходу до нього Кличка та інших потенційних кандидатів, діючий мер отримав би перемогу.

 

Від 13% до 20% киян ще не визначилися з вибором, або ж не хочуть брати участь у голосуванні у зазначених комбінаціях другого туру мерських виборів. 

Половина опитаних зазначили, що зовсім не стежили за останніми праймеріз у партії “Слуга народу”, де обирали кандидата на посаду мера Києва від цієї партії.

35% зазначили, що щось чули про цю ініціативу.

І лише 14% заявили, що уважно слідкували за цим. Найбільше таких опитаних серед старших респондентів, виборців партій “Слуга народу”, “Перемога Пальчевського”, партій Шарія,  “Опозиційна платформа – За життя” та “Європейська солідарність”. 

Дослідження проходило 26-27 липня серед мешканців Києва від 18 років і старше. Загалом методом телефонних інтерв’ю з використанням комп’ютера на основі випадкової вибірки мобільних номерів було опитано 2000 респондентів.  

Помилка репрезентативності дослідження: не більше 2,2%.  

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Pin It on Pinterest