Київводоканал пропонує киянам пити воду з-під крану, бо вона краще за бутильовану

Чому у Києві вода з-під крану краще за бутильовану: топ-3 причини.

У “Київодоканалі” знають, що багато киян зараз купують для пиття та приготування їжі бутильовану воду або воду на розлив, а водою з-під крану користуються лише для господарсько-побутових потреб.

Про це підприємство повідомляє на своєму сайті.

Звісно, кияни самі вирішують, яку воду споживати, але “Київводоканал” наводить три факти на користь того, чому вода з-під крану краще за бутильовану.

1.       Гарантована якість та безпека. Вода, що, подається Київводоканалом, проходить усі необхідні стадії очищення та знезараження, за її якістю постійно слідкують наші фахівці як в процесі водопідготовки, так і у контрольних точках міської мережі. Якість водопровідної води відповідає чинним Державним санітарним правилам і нормам ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною», тому вода з-під крану точно буде чистою та безпечною для здоров’я. Дешева бутильована вода або та, що продається на розлив,  часто не очищується належним чином, а виробники не дотримуються необхідних стандартів її виготовлення та не мають відповідних дозвільних документів. До того ж якість бутильованої води може погіршуватись, якщо вона довго  зберігається у пластиковій пляшці, особливо якщо на неї потрапляють сонячні промені, адже пластик при нагріванні може пропускати хімічні речовини у воду.

2.       Природній вміст мінералів. Вода, що централізовано подається у домівки Киян з наших водопровідних станцій, має природній склад мінералів необхідний для організму людини. А бутильована вода, що є в продажу,  у багатьох випадках майже не містить природних солей кальцію й магнію, а це небезпечно. Систематичне  вживання виключно дистильованої або близької до неї води може призвести до низки захворювань, пов’язаних із порушенням водно-сольового балансу організму.

3.       Економія часу, сил та грошей. Якісна бутильована вода коштує недешево, до того ж її запаси потрібно постійно поповнювати. Та чи будуть витрачені зусилля виправданими? Вода, яку ми подаємо у домівки киян,  відповідає Державним санітарним нормам і є цілком безпечною. Крім того, 40% води у місті вже знезаражується без участі хлору, тому така вода ще більш якісна, смачна і не має сторонніх запахів. І вже зовсім скоро нові технології поширяться і на решту 60% води. 

“Нагадаємо, що ми завжди готові відреагувати на ваші звернення щодо незадовільної якості води. Якщо ви вважаєте, що якість холодної води у вашій квартирі погіршилась (вода змінила колір або має сторонній запах), і ви впевнені, що це не пов’язано з ремонтом мереж у вашому будинку, – ви можете звернутись до нас, і ми все перевіримо. Для цього зателефонуйте до call-центру Київводоканалу за номером (044) 202-02-02 або до аварійної служби за номерами 15-81 чи (044) 200-73-01 і залиште відповідну заявку”, – зазначили на підприємстві.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Pin It on Pinterest