У Києві після реконструкції відкрили Центральний автовокзал. Фото

Інвестиції у модернізацію Центрального автовокзалу становили 100 млн грн.

Сьогодні, 22 липня після модернізації відкрили Центральний автовокзал Києва, який було приватизовано у березні 2020 року.

Про це повідомляє Укрпас.

Так, на оновленому Центральному автовокзалі збільшили кількість платформ — з 12 до 30, створили комфортні зали очікування, каси з квитками на рейси офіційних та перевірених перевізників, ескалатори, фудкорти, інфраструктуру для маломобільних груп населення (ескалатори, ліфт, пандуси), кімнату матері та дитини, нові вбиральні та готель на 34 номери.

“У модернізацію Центрального автовокзалу вклали 100 млн грн. Ще 20 млн грн інвестували в розробку IT-рішень, зокрема – омніканального сервісу з продажу квитків та автостанційного рішення, яке включає автоматизацію процесів, диспетчеризацію, інтегровану базу даних рейсів, обмін даними з перевізниками та іншими автостанціями, продажі квитків” – директор компанії “Укрпас” Максим Скляренко.

Також там запустили онлайн-маркетплейс, де можна придбати квитки з будь-яких автостанцій та напряму від перевізників по всій Україні та Європі.

У розвиток IT-складової в найближчий рік інвестори планують вкласти ще 70 млн гривень.

Задля безпеки пасажирів з 1 жовтня вхід на платформи буде закритим — лише по посадковому талону з QR-кодом.

За одним квитком можна буде потрапити пасажиру та супроводжуючому.

До слова, iden.team розробила айдентику «Укрпас», що об’єднує київські автовокзали.

Першим місцем, де запрацював новий дизайн став саме оновлений київський Центральний автовокзал.

У логотипі поєднали сучасність та історичну спадщину бренду. В центрі – літера «У» з крилами – відсилання до популярного зображення у вигляді літери «А» з крилами, що часто використовується на європейських автостанціях.

Логотип написано з маленької літери. Це зробили навмисно, щоб створити дружню й відкриту атмосферу зі споживачем.

Дизайнери використовували у якості шрифту сучасний динамічний Stavok Grotesque українського шрифтороба Івана Цапка.

За допомогою послідовного використання фірмових кольорів та елементів айдентики зберегли візуальну цілісність бренду. Вибір колірної гами з одного боку переплітається з модерністичною мозаїкою, яку залишили на стінах Центрального автовокзалу з радянських часів.

Основні кольори: яскравий сучасний бірюзовий тон у поєднанні з контрастним помаранчевим та бежево-сірим кольорами.

Гасло бренду: «Надійно, професійно». Його додали для повернення довіри пасажирів до автобусного сервісу.

Нову айдентику використають не тільки на всіх автостанціях, а й на уніформі співробітників та інформаційних носіях: банерах, квитках, бейджах, візитівках та мобільному додатку.

Нагадаємо, навесні 2020 року Фонд держмайна України продав 99,9% статутного капіталу АТ Київпассервіс. Переможцем торгів стало ТОВ Бастіон-груп. Київпассервіс охоплює Центральний автовокзал, автостанції Поділ, Дарниця, Полісся, Південна, Дачна у Києві, а також 18 автостанцій у Київській області.

Для ефективного управління пакетом нерухомості створили компанію Укрпас. Вона займається послугами для пасажирів і перевізників. Київпассервіс – орендою приміщень та обслуговуванням майнових комплексів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Pin It on Pinterest